علی سیسوکو به لیورپول پیوست

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 این مدافع سابقه بازی در تیم لیون را نیز دارد. باشگاه لیورپول تا قبل از این انتقال موفق شده بود که بازیکنانی نظیر آسپاس، حبیب کولو توره، سایمون مینیوله و لوئیز آلبرتو را به خدمت بگیرد.

سیسوکو به وبسایت رسمی باشگاه گفت: "من بسیار خوشحالم که اینجا هستم. من فکر می کنم حال با یک تیم بزرگ با طرفدارانی بزرگ می توانم به افتخارات بزرگی دست پیدا کنم.

"من در کنار بازیکنان بزرگی بازی خواهم کرد که تجربه بسیار خوبی برای من به ارمغان خواهد آورد. آمدنم به اینجا باعث می شود چیزهای زیادی یاد بگیرم و هر روز موردی جدید را کشف نمایم.

"می توانم از مربی ام درس های زیادی یاد بگیرم، سبک جدیدی از بازی را ارائه خواهم داد.

"من هیجان زده شده ام، این یک تجربه بسیار بزرگ برای من است."


نظرات شما عزیزان:

وایولت اسکین
ساعت17:07---1 شهريور 1392
سلام
یه سر به وب من بزن خوش حال میشم از قالب رئال مادرید استفاده کنی
موفق باشی ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:50 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 98
بازدید هفته : 306
بازدید ماه : 298
بازدید کل : 30669
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1